Hoe Krijg Je Buikvet Weg ?

Hoe krijg je buikvet weg? Laten we eerst even één ding duidelijk maken: er bestaat geen manier die op specifieke plekken van je lichaam het buikvet weg krijgt. Hoe enthousiast de dame van de commercial ook haar producten aanprijst om buikvet te laten verdwijnen binnen een weekje, ze liegt. Of tenminste ze verdraait de waarheid.

En zelfs als je twee keer per dag, elke dag traint, wanneer je meer consumeert dan je verbrandt, en als het voedsel dat je eet vol zit met suikers, dan zal je lichaam vet opslaan.

Dus hoe krijg je buikvet weg? Er zijn wat trucjes en tips die je kan toepassen om je lichaam te laten strijden tegen buikvet.

Door duizenden crunches?

Nee die zullen je geen sixpack geven, maar wat voedings aanpassingen en je training benadering aanpassen kunnen dat wel.

Hoe krijg je buikvet weg, dat is de vraag.

hoe krijg je buikvet weg

Klik Op Afbeelding! >>>

Snelste Manier Om te Falen ?

De snelste manier om te falen in je missie van het strijden tegen buikvet is:

 

Je niet aan je overeenkomst met jezelf houden
Je houdt je niet aan je gezonde voedingspatroon

Want hoe krijg je buikvet weg? Lees mee!

 

Hoe Krijg je Buikvet Weg ?

hoe krijg je buikvet weg

Klik Op Afbeelding! >>>

 

Alles staat of valt met het juiste voedingspatroon

En  dat betekend dus geen dieet maar een andere manier van eten, iets wat je vol kan en wilt houden. Waarbij je lekker en gezond eet, suikers vermijd en gezonde vetten eet. Een gebalanceerde manier van eten. Het Paleo dieet is een zeer goed voorbeeld wanneer we het hebben over een gezond voedingspatroon om buikvet weg te krijgen.

 

Vermijd stress

Het verminderen van stress verlaagt je cortisol niveau's. Al eeuwen is bekend dat chronisch verhoogde cortisol niveau's resulteert in gewichtstoename. Maakt niet uit hoeveel je sport, hoe goed je op je eten let, je zal blijven worstelen om gewicht kwijt te raken wanneer je cortisol niveau's hoog zijn.

Natuurlijk is het makkelijker gezegd dan gedaan maar er zijn 3 wetenschappeljk bewezen methodes om stress te verlagen en dat zijn: yoga, lachen en naar muziek luisteren. Dus ga naar een yoga klasje, kijk een comedy en houd je koptelefoon bij de hand.

 
Zorg voor voldoende vitamine C inname

Wanneer je stress ervaart, in welke vorm dan ook, heeft dit effect op je cortisol levels, waar we het hierboven over gehad hebben. Vitamine C helpt je evenwicht te brengen in deze coritsol “pieken” .

Daarnaast kan het een goede manier zijn om kou uit je lichaam te verjagen en is vitamine C ook essentieel voor het maken van carnitine, dit tezamen stelt je lichaam in staat om te schakelen: door vet als jouw brandstof voor het lichaam te laten zijn.

En maakt vitamine C dus een vetverbrandingsvriend van je.

Als je een emotionele crisis, stress op het werk ervaart of in een zeer slecht eetpatroon verwikkeld bent, verhoog dan je inname van vitamine C.

Het zal je helpen de negatieve bijwerkingen tegen te gaan.
Probeer paprika, boerenkool of kiwi vruchten. Deze bevatten zelfs meer vitamine C dan sinaasappels.

 

Begin met krachttraining

Krachttraining gaat er niet alleen om dat je bulkende spieren in de spiegel kan zien.

Het is ook essentieel voor gewichtsverlies omdat het calorieën verbrand terwijl je je insuline gevoeligheid verbetert.

Voor de beste resultaten volg je een krachttrainingprogramma die voortdurend verandert, dus dat je niet langer dan twee maanden hetzelfde doet.

 

Vermijd geen vet

Het lijkt logisch om vetten te vermijden wanneer je juist vet kwijt wilt. Toch is dat het niet. Je zult een bepaalde hoeveelheid gezonde vetten nodig hebben in je voedingspatroon.

Omdat alle cellen in je lichaam zijn opgebouwd uit twee lagen van vetten en lipiden, die zijn samengesteld uit goede vetten of slechte vetten.

Als de cel lipide lagen opgebouwd zijn uit gezonde vetten, zal het ze gevoeliger maken voor insuline en laat het de receptoren  gemakkelijker binden, wat nodig is voor een goede stofwisseling en energie productie.

Natuurlijk is het verwijderen van transvetten  uit je dieet essentieel omdat zij je dik en ongezond maken.

 

Krijg voldoende slaap

Wanneer je moe bent produceert je lichaam meer ghreline, het hormoon die het hunkeren naar suiker en andere slechte voedingsmiddelen, die vet laten opslaan, activeert.

Minder slapen kan je hormoonproductie veranderen, wat op het gebied van cortisol niveaus kan leiden tot insuline gevoeligheid, wat weer een prima reden voor je lichaam is om vet op te slaan!

Eén van de beste dingen die je jouw lichaam kan geven, wanneer je specifieke doel is om vet te gaan verbranden, is een nachtrust van ongeveer 7 uur slaap.

 

Start je dag met proteïne

Maaltijden overslaan zal je nooit helpen tijdens het afvallen, en het eten van ontbijt is één van de meest simpele, gezondste dingen die je kan doen om je beter te voelen en meer energie te krijgen.

Doch het is belangrijk dat het vol zit met proteïne. Granen als ontbijt zijn slecht en zit vol met typische suikers en toevoegingen.

Instellen van de neurotransmitters voor de dag is de reden dat een hoge eiwitrijk ontbijt van essentieel belang is.

De macronutriënten inhoud van het voedsel dat je voor het ontbijt eet zal de chemische stoffen, die berichten van de hersenen naar al je spieren en weefsels stuurt, gedurende de hele dag, stimuleren.

 

hoe krijg je buikvet weg