Sixpack Trainen Thuis

sixpack trainen thuis

[socialbuttons]

"Sixpack Trainen Thuis, Binnen 4 Tot 8 Weken Thuis Een Sixpack Kweken

Door De Beproefde Kettlebell

Training Te Volgen..."

Sixpack trainen thuis heeft de neiging om een zeer grote uitdaging te zijn, eentje die zelfs grenst aan het erbarmelijke. Waarschijnlijk is dit de reden waarom je niet zomaar overal mensen ziet rondlopen met zo'n sixpack.

En de waarheid is, dat het komt omdat de meeste mensen hun sixpack trainen thuis compleet verkeerd aanpakken. En zich concentreren op dingen die niet effectief zijn.

Om een wasbordje thuis te trainen te laten slagen zul je een schoon dieet moeten volgen en het minimale aan apparatuur moeten gebruiken. Een sixpack trainen thuis vereist geen 7 dagen per week work-outs, belachelijke ab machines of crunches, na chrunches, na chrunches.

Wél doorzettingsvermogen, je houden aan strakke schema's, thuis sporten met gewichten en meer dan je best doen!

 

Is Dit Herkenbaar Voor Jou ?

 

Je verbergt je buik onder wijde t-shirts ?
Je koopt je broeken een maat te groot zodat je buik niet over de rand heen hangt ?
Je hebt nooit veel zin om je shirt uit te doen ?
Je houdt je buik in tijdens de sex ?
Je hebt vaak een opgeblazen gevoel in je buik ?
Je bent onzeker over je lichaam en met name over je buik ?

 

Daarin ben je niet alleen. Het buik gebied is vaak een probleem zone, voor zowel mannen als vrouwen.

En gemerkt of ongemerkt, heeft het veel invloed op ons alledaagse leven, hoe we omgaan met onszelf en met onze geliefden.

We vinden onszelf onaantrekkelijker door onze te grote buik en houden dat zelfs vaak geheim voor onze partners. Terwijl zij wel die onzekerheid aanvoelen.

Als jij je afvraagt hoe jij wél een sixpack krijgt, dan kun je gerust verder lezen

 

Hoe Je Je Buikspieren NIET Moet Trainen...

Hieronder lees je de 5 meest voorkomende fouten die gemaakt worden bij het trainen van een sixpack thuis.

1. Het meest belangrijke en meest fundamentele werk van een sixpack is in staat zijn om... ze te zien.

 

vet percentages diverse stadia sixpack trainen thuis

Verschillende vet percentages. Klik Op Afbeelding! >>>

 

 

Allemaal leuk en aardig dat je de Military Presses, Squats of de Crunches 20 keer achter elkaar kan doen. Als je vetpercentage niet laag genoeg is, is niemand in staat om te zien wat zich daaronder verschuilt.

Voor mannen zou het vetpercentage -10% moeten zijn en voor vrouwen zou het -18% moeten zijn. Pas dan zullen je spieren tevoorschijn komen. Best een pittige opgaaf dus lijkt me dat hoe kan ik thuis een sixpack krijgen...

 

2. Je probeert het vet weg te crunchen

sixpack trainen thuis dmv crunches

Crunch er maar op los, er is toch meer voor nodig.. Klik Op Afbeelding! >>>

Crunch er maar op los, maar er bestaat niet zoiets als plaatselijk vet verbranden.
De enige manier om het overtollige lichaamsvet van je lijf te strippen is om het vet geleidelijk aan weg te cardioën, en op dieet te gaan.

Helaas pindakaas, maar het vet op je buik is vaak het laatste vet wat er van af gaat, en ook weer het eerste wat er weer aan komt.

Dat gezegd hebbende, dat maakt het des te moeilijker om een sixpack te trainen.

 

3. Je doet elke dag buikspieroefeningen

bij sixpack trainen thuis moet je ook voldoende rust nemen

Stel je spieren in staat om te herstellen door rust te nemen. Klik Op Afbeelding! >>>

 

 

 

Geef je spieren rust!

STOP met het elke dag trainen van je buikspieren of zelfs om de dag.
Zoals je biceps, borst en schouders rust nodig hebben, hebben de buikspieren ook tijd nodig om te herstellen en om zo te kunnen groeien.

 

 

 

 

4. Je doet alleen crunches en sit-ups

Spieren in het buik gebied

Het beroemde sixpack gebied. Klik OP Afbeelding! >>>

 

 

 

 

 

Crunches en sit-ups werken voornamelijk voor de top van het beroemde sixpack gebied. Hoewel de opbouw van het bovenste gebied van het sixpack zeer belangrijk is, zullen enkel op basis van sit-ups en crunches de schuine en lagere buikspieren achter blijven.

 

 

5. Je verhoogt de moeilijkheidsgraad niet

Bij sixpack trainen thuis kun als vrouw ook met gewichten werken

Verhoog de intensiteit van je training. Klik Op Afbeelding! >>>

 

 

 

Dit is heel belangrijk. Je buikspieren zullen het beginnerstadium niet ontgroeien tenzij je ze forceert.
Groei van de spiermassa gebaseerd op de principes van progressieve resistance, betekent dat je de moeilijkheidsgraad van de oefeningen omhoog zult moeten schroeven als je progressie wilt zien.

 

 

Hoe Krijg Je Dan WEL Snel Een Sixpack ?

Als je jouw vetpercentage naar beneden wilt brengen zul je wat dingen anders moet gaan doen dan dat ze je deed. Je hebt immers nog steeds geen sixpack, ander las je dit artikel niet.

 

Integreer cardio aan je beweging. High-Interval is een hele goeie, het geeft je én een goede conditie en je verbrand sneller vet dan met een normale work-out.
Wanneer je je houd aan een schoon dieet, de juiste buikspieroefeningen en het cardio regime zul je dat lagere vetpercentage zeker gaan bereiken.
Buikspieroefeningen doen om de 3 dagen ongeveer, dus 2 tot 3 keer per week. Niet alleen zullen je buikspieren dan echt de tijd hebben om te herstellen maar het geeft je ook de tijd om meer aan intesieve transformerende training te gaan doen.
De sleutel is diversiteit diversiteit en nog eens diversiteit.

Helaas is het dieet meestal het moeilijkste gedeelte. Het zal betekenen dat je nee moet gaan zeggen tegen brood, pasta, alcohol, veel soorten fruit, toetjes, snoep, en suiker in allerlei vormen.

Het is soms nog moeilijker om je sociale leven te gaan navigeren wanneer je op weg bent naar je sixpack. Vaak nog moeilijker dan het je houden aan het dieet zelf, is het vertellen tegen je vrienden dat je op een strict dieet bent. Je zal gewoon vaak nee moeten zeggen. En dat is lastig.

Sixpack Trainen Thuis Met De Kettlebell Methode...

Gaan Kettlebellen  is een goede manier om thuis te gaan trainen voor jouw enige echte sixpack of gewoon voor een platte buik.

Het zal je helpen met de juiste beslissingen nemen en geeft je de allerbeste en meest effectieve leidraad op weg naar een platte buik.

Want ja iedereen heeft uiteindelijk een sixpack, en hoe graag wil je die?

Dat het in je eentje niet gelukt is, is geen schande, niemand doet dit helemaal alleen en iedereen heeft gewoonweg hulp nodig.

Een kleine investering uit de portemonnaie maakt een hoop goed op het fysieke vlak.

sixpack trainen thuis, man met een wasbordje

Klik Op Afbeelding! >>>

Hoe Lang Duurt Het Om Een Sixpack Te Krijgen ?

Dat ligt er maar net aan natuurlijk.

Wanneer je je bv strikt houdt, en lekker gedisciplineerd bent, aan de schema's uit bv het Kettlebell workout programma, kun je al na een maand grote veranderingen gaan zien.

Kleding wordt losser, je gaat er strakker uit zien, je gaat afvallen..

Dan dien je wel te houden aan het voedingsplan en alle oefeningen die nu binnen je handbereik zijn.

De vraag is of je dat kunt.

Bekend is wel dat bijna niemand het op z'n uppie lukt om een strakke buik te krijgen.

Blijf vooral realistisch en stel voor jezelf een hanteerbaar doel vast.

 

Kettlebellen, De Manier Om Wél Te Slagen

Zoals ik net al zei, geeft het totale Kettlebell workout dvd programma jouw een mooi handvat om een sixpack trainen thuis te volgen. Die grijp je met beide handen aan als het je menes is denk ik zo.

 

Wat Krijg Je Bij Het Kettlebell Programma ?

 

De grootste mythes rond buikspieren
De juiste buikspieroefeningen
Een volledig kant en klaar programma om binnen 4 tot 8 weken te zijn daar waar je wilt zijn
Een perfect mindset verkrijgen
Een buikspieren dieet
Schema's voor je strakke buik of het beroemde sixpack
Geheime trainings sessie die beroemheden ook gebruiken
Alle nodige kennis over de juiste voeding
Hoe het wasbordje van je dromen nu echt binnen je bereik ligt
En nog veel meer...

 

 

Ook Jij Wilt Het Toch Liever Zo Zien ?

 

Een vetverbrandend lichaam hebben
Lage heupbroeken aan kunnen
Strakke t-shirts kunnen dragen
Naar het zwembad in bikini
Je buik nooit meer inhouden
Showen met je wasbordje
Complimenten krijgen van iedereen
Zeker zijn van je lijf tijdens sex

 

Jesse van der Velde heeft het hele programma Strakke Buikspieren Workout gemaakt.

Hij verteld daar onder andere in waarom we vaak falen met een sixpack trainen thuis.

Valkuilen over trainen en voeding komen aan bod.

Misschien heb jij ook al eerdere pogingen achter de rug om een sixpack thuis te trainen.

Of geprobeerd een strakkere buik te krijgen en is dat niet gelukt.

Dat betekent niet dat het nooit hoeft te lukken, maar enkel dat je het op de verkeerde manier hebt aangepakt.

Toegeven dat je iets verkeerd deed en aanvaarden dat je begeleiding nodig hebt zou wel eens jouw beste beslissing van deze dag kunnen zijn.

 

sixpack trainen thuis

 

Dat het niet makkelijk is, nee dat weten we wel, anders had iedereen al rondgelopen met een wasbordje.

Maar als je wilt kun je alles, en dus ook een sixpack trainen thuis!

[socialbuttons]