wasbord dieet

Wasbord Dieet, Eet Jezelf Naar Een Sixpack Toe

Het wasbord dieet en jezelf naar een sixpack toe eten. Je kan gaan crunchen als een beest, echter als je niet op de juiste manier eet zal je sixpack nooit tevoorschijn komen. Dus je hebt discipline in de keuken nodig om het beste van je buikspieroefeningen te maken.

Bij dit wasbord dieet gaan we ervan uit dat je je training helemaal op orde hebt. Heb je dat nog niet, kun je eens kijken bij : 7 Oefeningen Met Kettlebell In Plaatjes >>>>>

wasbord dieet

Klik Op Afbeelding! >>>

Wasbord Dieet, 5 Gouden Regels:

 

Wasbord dieet regel 1: Eet als een keizer in de ochtend, als een koning in de middag en als een bedelaar in de avond.
Wasbord dieet regel 2: Eet zes kleine maaltijden per dag om je bloedsuikerspiegel in balans te houden en drink 3 liter water per dag.
Wasbord dieet regel 3: Zorg dat je minstens 150 gr proteïne binnen krijgt in de vorm van mager rood vlees, vis, kip, kalkoen, eieren en tofu. Je lichaam gebruikt 20% tot 30% meer energie om proteïne te verteren dan het nodig heeft voor de koolhydraten.
Wasbord dieet regel 4: Zit niet langer dan drie uur zonder voedsel anders zal je lichaam zijn vetverbranding capaciteit onderdrukken.
Wasbord dieet regel 5: Snack niet na 23:00 's avonds

 

Wat Mag Ik Eten Bij Het Wasbord Dieet ?

 

Dagelijks vijf porties groenten en fruit
Een koolhydraten ontbijt, zo vroeg als mogelijk: roerei, gepocheerde eieren op volkoren brood/toost
Noten, zaden en gedroogd fruit zijn goed voor snacken gedurende de dag
Véél groenten: broccoli, spinazie, kool, boerenkool en sperziebonen
Proteïne shakes een uur voor trainen en direct erna
Vlees en vis
Bonen, linzen, haver, bruine rijst, quinoa, volkoren-en roggebrood
Groene thee
Magere kaas en yoghurt
Sinasappelen, grapefruit, mandarijnen, limoenen en citroenen

 

Wat Mag Ik Niet Eten Tijdens Het Wasbord Dieet ?

 

Sausjes. Gebruik extra-virgin olijfolie, kokosnootolie, sesamolie, citroensap, sojasaus met weinig zout, wijn azijnen om je eten op smaak te brengen
Drank. In het bijzonder bier en wijn. Vodka kan een alternatief zijn maar niet om je in het weekend mee vol te laden 😉
Zoetigheid, chocolade, jam, hagelslag en chips
Alles wat diepgevroren is
Witte pasta, rijst en brood
Afhaal maaltijden en frisdrank
Koolhydraten in de avond

 

Typische Wasbord Dieet Dag...

 

7:00 : Havermoutpap met bananen en rozijnen, wegspoelen met groene thee

10:00: Twee gepocheerde eieren op tarwezemelen brood en eventueel wat zaden erop

12:00: Proteïne shake (voor het trainen)

14:00: Proteïne shake (na het trainen)gevolgd door kipfilet met spinazie, cherry tomaatjes en zoete aardappel

17:00: Eiwitten(reep) en een banaan

20:00: Gegrilde tonijn met broccoli, wortelen, quinoa en sojasaus. Als toetje papaja met gember en limoensap

 

Meer Recepten Wasbord Dieet...

 

Kom je er zelf niet goed uit wat je nu nog meer kunt eten tijdens het wasbord dieet dan kun je vertrouwen op de recepten die worden gebruikt bij het Paleo dieet.

Hierbij wordt vooral heel en echt voedsel gegeten en alle geraffineerde suikers zijn geëlimineerd. Met deze recepten kun je eindeloos variëren en ook de leftovers kun je makkelijk gebruiken voor een volgende dag bij bv het ontbijt of lunch.

Deze maaltijden zijn allemaal zo ontworpen zodat ze je vetverbranding stimuleren, er staan ook handige repen in die je van te voren zelf zou kunnen maken voor onderweg bv.

Het Paleo dieet wordt vaak gecombineerd met een gedegen training schema en de resultaten liegen er dan ook niet om.

Het gaat er ten slotte om dat je vetpercentage naar beneden wordt gebracht, en het volgen van het Paleo dieet is daarbij de meest lekkere en gezondste keuze! Kortom een echte aanrader als je vet wilt verbranden en zo met gezond eten een wasbordje wilt kweken.

 

wasbord dieet

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *