ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Ontbijt Zonder Koolhydraten Om Af Te Vallen

Ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen. Het ontbijt kan een lastige maaltijd zijn om te plannen wanneer je kijkt naar je koolhydraten en suiker inname.

De snelle gemakkelijke opties van brood met jam, ontbijtgranen met melk en muesli met fruit en vruchtensap kun je het beste uit het raam flikkeren als het je gaat om een ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen.

In plaats daarvan richt je je beter op een meer eiwit, plantaardig of vet gebaseerd ontbijt.

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Klik Op Afbeelding! >>>

Ontbijt Zonder Koolhydraten Om Af Te Vallen, Omelet

Een ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen, daarin is een omelet ideaal ontbijt. Het is voedzaam. Een groot ei bevat 6 gram eiwit, 5 gram vet en geen koolhydraten.

Maak je omelet met groenten, vlees of eventueel kaas om je koolhydraten inname laag te houden. Groenten zijn niet helemaal koolhydraten vrij, echter groenten zoals champignons, spinazie, paprika en uitjes zijn allemaal zeer laag in koolhydraten.

Bovendien bevatten die koolhydraten allemaal vezels in plaats van suikers! In vlees zitten geen koolhydraten dus voeg ham, kip of kalkoenfilet toe. Ook kun je kiezen voor een laag in koolhydraten kaas, zoals ricotta, mozzarella of Edam.

Net zoals groenten bevat kaas wel enige koolhydraten maar die inhoud is over het algemeen vrij laag. Sommige kazen, zoals kwark en smeltkaas plakjes, zijn hoger in koolhydraten dus die wil je vermijden.

Lees ook Paleo Ontbijt Tips Die Vet Verbranden >>>

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Klik Op Afbeelding! >>>

Ontbijt Zonder Koolhydraten Om Af Te Vallen, Groene Smoothie

Als je in de ochtend nooit teveel tijd hebt en je snel naar je werk of school moet, dan is een groene smoothie zeker de allerbeste keuze als je op zoek bent naar een ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen.

Het is de ideale oplossing om meer groenten en fruit aan je dagelijkse voedingspatroon toe te voegen, zonder daar veel moeite voor te hoeven doen.

Bovendien krijg je van een groene smoothie ook nog eens extra energie, wat je power geeft gedurende de ochtend. Het houdt je gemakkelijk vol tot aan de lunch.

Bosbessen, frambozen, spinazie, bleekselderij, banaan, wortelen, sinaasappels, noem het maar op, of je kunt er een overheerlijke vullende smoothie van maken. Het enige wat je doet is de ingrediënten door de blender kieperen en voilà!

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Klik Op Afbeelding! >>>

Ontbijt Zonder Koolhydraten Om Af Te Vallen, Vlees

Overschakelen naar een continentaal ontbijt is een perfecte manier om koolhydraten te verminderen. Kies mager vlees uit voor een ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen, zoals:

Kip
Kalkoen
Mager rundvlees
Mager varkensvlees
En combineer deze met gezonde vetten zoals noten, avocado of eieren

Als alternatief kun je een vettere bron nemen van eiwitten zoals zalm of makreel.

Lees ook Paleo Ontbijt Tips Die Vet Verbranden >>>

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Klik Op Afbeelding! >>>

Overwegingen Voor Ontbijt Zonder Koolhydraten Om Af te Vallen

Tenzij je kiest voor alleen vlees, eieren of vis voor het ontbijt, zul je moeite hebben om voedsel te vinden dat helemaal vrij is van koolhydraten en suiker. Als je niet he-le-maal koolhydratenvrij wilt gaan voeg dan ingrediënten toe zoals groenten, noten, zaden en koolhydraat lage zuivelproducten om je ontbijt beter verteerbaar te maken.

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Klik Op Afbeelding! >>>

Het kan als een noodlanding op het water aanvoelen wanneer je gaat overschakelen van suikerhoudende granen als ontbijt naar een groene smoohtie of een omelet, maar het is de verandering zeer de moeite waard!

Je gaat:

Afvallen
Vol zitten
Meer energie krijgen
Minder eten tussendoor omdat je vol zit
Minder trek krijgen

 

ontbijt zonder koolhydraten om af te vallen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *