wasbord dieet

Wasbord Dieet, Eet Jezelf Naar Een Sixpack Toe

Het wasbord dieet en jezelf naar een sixpack toe eten. Je kan gaan crunchen als een beest, echter als je niet op de juiste manier eet zal je sixpack nooit tevoorschijn komen. Dus je hebt discipline in de keuken nodig om het beste van je buikspieroefeningen te maken.

Bij dit wasbord dieet gaan we ervan uit dat je je training helemaal op orde hebt. Heb je dat nog niet, kun je eens kijken bij het Droog Trainen Protocol!

wasbord dieet
Klik Op Afbeelding! >>>

Wasbord Dieet, 5 Gouden Regels:

Wasbord dieet regel 1: Eet als een keizer in de ochtend, als een koning in de middag en als een bedelaar in de avond.
Wasbord dieet regel 2: Eet zes kleine maaltijden per dag om je bloedsuikerspiegel in balans te houden en drink 3 liter water per dag.
Wasbord dieet regel 3: Zorg dat je minstens 150 gr proteïne binnen krijgt in de vorm van mager rood vlees, vis, kip, kalkoen, eieren en tofu. Je lichaam gebruikt 20% tot 30% meer energie om proteïne te verteren dan het nodig heeft voor de koolhydraten.
Wasbord dieet regel 4: Zit niet langer dan drie uur zonder voedsel anders zal je lichaam zijn vetverbranding capaciteit onderdrukken.
Wasbord dieet regel 5: Snack niet na 23:00 's avonds

Wat Mag Ik Eten Bij Het Wasbord Dieet ?

Dagelijks vijf porties groenten en fruit
Een koolhydraten ontbijt, zo vroeg als mogelijk: roerei, gepocheerde eieren op volkoren brood/toost
Noten, zaden en gedroogd fruit zijn goed voor snacken gedurende de dag
Véél groenten: broccoli, spinazie, kool, boerenkool en sperziebonen
Proteïne shakes een uur voor trainen en direct erna
Vlees en vis
Bonen, linzen, haver, bruine rijst, quinoa, volkoren-en roggebrood
Groene thee
Magere kaas en yoghurt
Sinasappelen, grapefruit, mandarijnen, limoenen en citroenen

Wat Mag Ik Niet Eten Tijdens Het Wasbord Dieet ?

Sausjes. Gebruik extra-virgin olijfolie, kokosnootolie, sesamolie, citroensap, sojasaus met weinig zout, wijn azijnen om je eten op smaak te brengen
Drank. In het bijzonder bier en wijn. Vodka kan een alternatief zijn maar niet om je in het weekend mee vol te laden
Zoetigheid, chocolade, jam, hagelslag en chips
Alles wat diepgevroren is
Witte pasta, rijst en brood
Afhaal maaltijden en frisdrank
Koolhydraten in de avond

Typische Wasbord Dieet Dag...

7:00 : Havermoutpap met bananen en rozijnen, wegspoelen met groene thee

10:00: Twee gepocheerde eieren op tarwezemelen brood en eventueel wat zaden erop

12:00: Proteïne shake (voor het trainen)

14:00: Proteïne shake (na het trainen)gevolgd door kipfilet met spinazie, cherry tomaatjes en zoete aardappel

17:00: Eiwitten(reep) en een banaan

20:00: Gegrilde tonijn met broccoli, wortelen, quinoa en sojasaus. Als toetje papaja met gember en limoensap

Meer Recepten Wasbord Dieet...

Kom je er zelf niet goed uit wat je nu nog meer kunt eten tijdens het wasbord dieet dan kun je vertrouwen op de voeding keuzes die worden gebruikt bij het Droog Trainen Protocol.

Hierbij wordt vooral heel en echt voedsel gegeten en alle (bijna) geraffineerde suikers zijn geëlimineerd. Met deze specifieke voeding, die bij dit programma speciaal voor jou wordt geregeld, kun je eindeloos variëren en ook de leftovers kun je makkelijk gebruiken voor een volgende dag bij bv het ontbijt of lunch.

Deze maaltijden zijn allemaal zo ontworpen zodat ze je vetverbranding stimuleren, Henry en Rinus zijn onze grote voorbeelden. Zij weten van wanten met hun trainingen, voeding en goede leefstijl.

Een wasbordje komt natuurlijk niet aanwaaien hè, je zal er voor moeten knokken. Je zal daadwerkelijk aan het wasbord dieet moeten gaan beginnen.

Wanneer je ervoor gáát, en goed gaat leren eten, goed gaat leren trainen dan ga je wonderen zien.

Een goed voorbeeld van een puike manier van het combineren van de juiste voeding en juiste manier van trainen is die van Henry en Rinus. Zij hebben het Droog Trainen Protocol opgezet om anderen, net zoals wij, te leren hun vetpercentage naar beneden te brengen.

Het gaat er ten slotte om dat je vetpercentage naar beneden wordt gebracht, en het volgen van het Droog Trainen Protocol is daarbij de meest lekkere en gezondste keuze wat voeding betreft!

Kortom een echte aanrader als je vet wilt verbranden en zo met gezond eten én trainen een wasbordje wilt kweken.

Klik hieronder op de link om eens wat te lezen wat anderen hierover zeggen, over dat Droog Trainen Protocol.

Je leest dan échte ervaringen, zult wat meer te weten komen over het programma zelf en je gaat lezen over welke voeding je het beste tot je kan nemen om aan die felbegeerde sixpack te gaan bouwen.

Succes!

Eén reactie op “Wasbord Dieet, Eet Jezelf Naar Een Sixpack Toe

  1. Thanks for another informative website. Where else may I am getting that type of info written in such an ideal means? I have a venture that I am simply now running on, and I have been on the glance out for such information.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *